Pirkti arba nuomoti
Pirkti ar nuomoti programinę įranga?
Sprendimų priėmėjai dažnai susiduria su dilema, ar geriau pirkti programos licenciją, ar pasirinkti abonementinį mokestį. Licencijos pirkėjas, sumokėjęs vienkartinį licencijos mokestį, gauna teisę neribotą laiką naudotis pasirinkta programine įranga. Programą nuomojantis klientas moka už jos naudojimą ribotą laikotarpį, paprastai nuo vienų iki kelerių metų.
Pirkimas
Ilgalaikėje perspektyvoje verslo valdymo sistemos licencijos pirkimas yra ekonomiškesnis sprendimas, nes po 3–5 naudojimo metų nuomos išlaidos viršija neterminuotos licencijos kainą.
Daugelio įmonių veikla vykdoma ilgą laiką. Licencijos įsigijimas užtikrina nuolatinį duomenų prieinamumą. Nuomojama sistema, pasibaigus sutarties terminui, nebegalės būti naudojama.
Prieš užsisakant licenciją rekomenduojame gerai apgalvoti pirkimo apimtį, pasitarti su konsultantu, peržiūrėti kainyną.
Kreipkytes:
E-paštas
fennecus@fennecus.lt
Telefonas
(+370) 686 51903
Nuoma
Buhalterinės verslo valdymo sistemos nuoma nėra nei geriau, nei blogiau už tos pačios įrangos licencijos įsigijimą. Teikdami nuomos paslaugą suteikiame klientui alternatyvą, o sprendimas dažnai priklauso nuo įmonės tikslų ir požiūrio.
Licencijų įsigijimas dažniau naudingas didesnėms įmonėms, o nuomos galimybė priimtinesnė mažoms ir vidutinėms įmonėms.
Programinės įrangos nuomą renkasi įmonės, kurios nori:
- taupyti šiandien;
- įsidiegti valdymo sistemą skirdamos kuo mažiau pradinių investicijų, kad liktų daugiau apyvartinių lėšų.
Pradėkite savo projektą dabar
mums
Paskambinti mums galite telefonu
+370 686 51903
mums
Parašyti mums galite elektroniniu paštu
fennecus@fennecus.lt
kontaktinę formą
Mes susisieksime su Jumis netrukus.
Kontaktinė forma