Konsultacijos ir aptarnavimas
Mūsų paslaugos
Kiekviena problema turi sprendimą. Vienintelis sunkumas - jį rasti.
E. Nefas
Didelių darbų sėkmė dažnai priklauso nuo smulkmenų.
Livijus
Tikslo atkakliai siekiantis žmogus susiranda priemonių, o jei negali jų rasti, sukuria
V. E. Čeiningas
Profesionalus aptarnavimas
Įmonėms, naudojančioms verslo valdymo sistemą Rivile GAMA, teikiame vienkartinę pagalba arba, pasirašius ilgalaikio aptarnavimo sutartį, nuolatinę įdiegtos sistemos techninę priežiūrą.
- Konsultuotajame sistemų naudojimo klausimais.
- Tvarkome apdorojamus duomenis.
- Atliekame smulkius sistemos pakeitimus.
- Informuojame apie sistemoje sukurtus pakeitimus ir naujoves.
Paslaugas teikiame telefonu, elektroniniu paštu arba internetu. Jūs taip pat galite pasikviesti mus spręsti iškilusių klausimų į savo darbo vietą arba atvykti pas mus į biurą.

Ilgalaikio aptarnavimo sutartis
Prioritetinė mūsų darbo su klientais forma – ilgalaikio aptarnavimo sutartis. Ji skirta įmonėms, suinteresuotoms užmegzti nuolatinį informacinių technologijų srities bendradarbiavimą. Jūs galėsite laisvai pasirinkti priežiūros darbų periodiškumą, nemokamų konsultacijų valandų per mėnesį skaičių, reakcijos į incidentą laiką ir t. t.
Techninio palaikymo tikslai
- Palaikyti sklandų ir nenutrūkstamą verslo valdymo sistemos veikimą.
- Suderinti sistemą su nuolat besikeičiančiais įstatymų reikalavimais.
- Leisti vartotojams sutelkti dėmesį į pagrindinę savo veiklą nesidomint informacinių technologijų specifika.
- Padidinti darbo našumą suteikiant prieigą prie naujausių sistemos naudojimo galimybių.
Aptarnavimo sutarties pranašumai

Aptarnavimo kokybė
Sutartis su klientais numato ilgalaikį bendradarbiavimą ir aukštą atsakomybės lygį, todėl mūsų įmonė garantuoja efektyvumą ir profesionalų požiūrį į visų tipų darbus.

Reagavimo greitis
Užsakymo priėmimo procedūros supaprastinimas. Trumpas reagavimo laikas.

Galimybė planuoti biudžetą
Paslaugos teikiamos pagal tarifinius planus, kuriuose nurodyta darbo apimtis ir jo kaina. Remdamiesi šia informacija, galite suplanuoti biudžetą, reikalingą informacinei sistemai palaikyti.

Taupymas
Užsakytos paslaugos įmonei kainuoja daug pigiau nei aukštos kvalifikacijos specialisto samdymas. Taikomi žymiai mažesni valandiniai aptarnavimo įkainiai negu teikiant vienkartinę pagalbą ir mažesnis valandinis įkainis, kai viršijamas sutartyje nustatytas valandų limitas.