Visiems savo klientams teikiame konsultacijas telefonu ir Internetu. Jūs taip pat galite pakviesti mus spręsti iškilusių klausimų pas save. Darbai apmokami po jų įvykdymo.


Abonentinis aptarnavimas

Prioritetinė mūsų darbo su klientais forma tai abonentinio aptarnavimo sutarties sudarymas. Jūs galite laisvai pasirinkti priežiūros darbų periodiškumą, nemokamų konsultacijų valandų per mėnesį kiekį, reakcijos į iškilusį incidentą laiką ir t.t. Toks bendradarbiavimo būdas turi daug privalumų:

  • žymiai mažesni valandiniai aptarnavimo įkainiai;
  • operatyvus sistemos atnaujinimas;
  • periodiniai profilaktiniai darbai – atsarginių kopijų kūrimas, programinės įrangos atnaujinimas.

Virtualiosios konsultacijos

Savo klientams konsultavimo paslaugos teikiame ir Internetu. Jos skirtos ne tik programų vartotojams (buhalteriams, finansų direktoriams, personalo skyrių darbuotojams, vadybininkams), bet ir specialistams atsakingiems už informacinių sistemų darbą įmonėse.


Kaip vyksta paslaugos

  • vartotojas paleidžia savo kompiuteryje nuotolinio prisijungimo programą ir praneša konsultantui laikiną (vienkartinį) slaptažodį;
  • konsultanto monitoriuje atsiranda vartotojo ekrano vaizdas. Konsultantas gauna galimybę demonstruoti programų funkcionalumą arba problemų spendimo būdus;
  • vartotojas mato savo ekrane visus konsultanto veiksmus. Papildomai, konsultacijų metų, gali būti aktyvus telefoninis ryšys.

Laiko ir išlaidų taupymas

  • minimali paslaugų kaina kompensuoja vartotojo sugaišta laiką savarankiškai ieškant sprendimų;
  • paslauga ženkliai sumažina reakcijos laiką, eliminuoja konsultanto atvykimo išlaidas.

Saugumas

  • konsultantas, aptarnaujantis klientą, pats negali prisijungti prie kliento kompiuterio. Tik klientas inicijuoja susijungimą su konsultantu;
  • konsultacijų metu naudojamas saugus duomenų apsikeitimo protokolas.

Norėdami atsisiųsti nuotolinės pagalbos programą spauskite

Fennecus pagalba Fennecus pagalba

Neradote rūpimų atsakymų mūsų interneto svetainėje?


Skambinkite

8-5-2330420