Nuotolinė pagalba

Virtualiosis konsultacijos

Savo klientus konsultuojame ir internetu. Konsultavimo paslaugos skirtos ne tik programų vartotojams (buhalteriams, finansų direktoriams, personalo skyrių darbuotojams, vadybininkams), bet ir įmonėse už informacinių sistemų darbą atsakingiems specialistams.


Kaip teikiamos paslaugos

  • Vartotojas paleidžia savo kompiuteryje nuotolinio prisijungimo programą ir praneša konsultantui savo atpažinties kodą (ID) ir laikinąjį (vienkartinį) slaptažodį.
  • Konsultanto monitoriuje atsiranda vartotojo ekrano vaizdas. Konsultantas gali parodyti programų funkcionalumą arba problemų spendimo būdus.
  • Vartotojas savo ekrane mato visus konsultanto veiksmus. Konsultacijoms gali būti naudojamas ir telefono ryšys.

Laiko ir išlaidų taupymas

  • Minimali paslaugų kaina kompensuoja vartotojo sugaištą laiką ieškant sprendimų savarankiškai.
  • Paslauga žymiai sumažina reakcijos laiką, sutaupomos konsultanto atvykimo išlaidos.

Saugumas

  • Konsultantas, aptarnaujantis klientą, pats negali prisijungti prie kliento kompiuterio. Nuotolinį ryšį su konsultantu inicijuoja tik klientas.
  • Konsultacijoms naudojamas saugus duomenų mainų protokolas.
Team Viewer

„„TeamViewer“ suteikia mums tiesioginę prieigą prie jūsų kompiuterio. Tai efektyvi ir lengvai naudojama ekrano bendrinimo programa. Kaip tai veikia:

1. Norėdami gauti nuotolinę pagalbą susitarkite su „Fennecus“ konsultantu telefonu

(+370) 686 51903

2. Spustelėkite nuorodą

TeamViewer

Bus atsiųsta nuotolinio valdymo programa „Fennecus pagalba.exe“.

3. Paleiskite failą „Fennecus pagalba.exe“ ir praneškite mums sugeneruotą savo prisijungimo atpažinties kodą (ID) ir slaptažodį.

44. Ryšys tarp dviejų kompiuterių užmegztas, galima pradėti teikti pagalbą internetu.

Kreipkitės nuo pirmadienio iki penktadienio
09:00 - 12:00 ir 13:00 - 16:00.

img